چه درمان بهتر برای نارسایی کلیه با کراتینین 490
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر برای نارسایی کلیه با کراتینین 490

چه درمانی برای نارسایی کلیه بهتر با کراتینین 490 است؟ به رک و پوست کنده، اگر ما می خواهند بدانند چه درمان بهتر است، ابتدا باید این بیماری به وضوح می دانم، پس از آن ساخت درمان مربوطه.
سطح کراتینین از 490 یعنی چه بیمار بیماری های کلیوی؟
در درمانگاه، کراتینین 490 در مرحله 4 بیماری کلیه است. در این مرحله، بافت کلیه آسیب دیده در حد متوسط، برخی از بافت حتی به نکروز است. به طوری که بدان معنی است که یک بیمار بیماری کلیوی که در این وضعیت هستند آنها باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را.
چه درمانی برای نارسایی کلیه بهتر با کراتینین 490 است؟
به طور کلی، پزشکان دیالیز برای بیماران ارومیه توصیه خواهد کرد، به ویژه برای بیماران با علائم جدی است. اگر چه هنوز هم فاصله برای بیمار با کراتینین 490 به ارومیه، اما بدون کنترل موثر وجود دارد، آنها را به سرعت در حال سقوط ارومیه.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به بیمار با کراتینین 490 دور از دیالیز است.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟
این درمان دارای چهار توابع اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع، از آن می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، کاهش حمله سلول های التهابی و کاهش آسیب کلیوی، در نتیجه به محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر و شرایط برای تعمیر کلیه فراهم می کند.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 490 می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند. بنابراین می توان گفت که این درمان درمان بهتر از دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: